Tekstejä ja valokuvia pääasiassa luonnosta ja luonnonilmiöistä, maisemista ja matkailusta. Historian pohtiminen ja viisastelu kuuluu myös skooppiin.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste savanni. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste savanni. Näytä kaikki tekstit
maanantai 2. syyskuuta 2013
ITE taiteilija
Kauhajoella ei voi olla törmäämättä Alpo Koivumäen loistaviin teoksiin. Perinteisiksi patsaiksi niitä ei kai voi oikein kutsua, sillä rakennusaineena on käytetty rautaromua, erilaisia muovisia ja puisia jätepaloja ja kumia. Veistoksia ne kuitenkin ovat. Aiheena suomalaisittain katsoen hyvinkin eksoottisia eläimiä luonnollisissa asennoissaan.
Alpo Koivumäki on ITE-taiteilija. Esittely löytyy täältä.
Ylläolevat veistokset on kuvattu elokuussa 2013 Sanssinkartanon puistossa Kauhajoella.
Ja tämä on puolestaan kuvattu heinäkuussa 2013 Kauhajoen kotiseututalon pihalla.
Lisää juttua aiheesta ja Alpon savannista täällä.
keskiviikko 18. maaliskuuta 2009
Haikaloja lakeuksilla
Tätä(kään) ei oikein uskoisi, ellei omin silmin olisi sitä nähnyt. Ihmisen luovuus ja käden taidot yllättää tuon tuosta. Nämä korppikotkat, karhut, hirvet ja muut eläimet on kohdattu Alpon savannilla Kauhajoen Nummijärvellä.
Alpo Koivumäki on ITE-taiteilija, entinen maanviljelijä, joka ryhtyi loihtimaan säilykepurkeista, autonromuista, pakoputkista, jätemuovista ja vanhoista autonrenkaista eksoottisia eläimiä. Eläimiä, joita hän ei ollut koskaan omin silmin nähnyt.


Alpo Koivumäki on ITE-taiteilija, entinen maanviljelijä, joka ryhtyi loihtimaan säilykepurkeista, autonromuista, pakoputkista, jätemuovista ja vanhoista autonrenkaista eksoottisia eläimiä. Eläimiä, joita hän ei ollut koskaan omin silmin nähnyt.


Tilaa:
Blogitekstit (Atom)









